50 urteurreneko albuma ikusi edo deskargatzeko

Hizkuntza-ikastaroak atzerrian - 2019ko uda

Hizkuntza-ikastaroak atzerrian - 2019ko uda

Irlandan, Erresuma Batuan, Frantzian eta Alemanian, egonaldi eta ikastaroak egiteko eskaintza, udan. Plaza horiek deitzen dira, EAEko funts publikoz sostengatzen diren ikastetxetan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 3. eta 4. maila eta Batxilergoko 1. eta 2. maila ikasten duten ikasleentzat

Eskaerak aurkezteko epea: Azaroaren 16tik abenduaren 17ra

Cursos de idiomas en el extranjero - Verano 2019

Oferta de plazas para la estancia y realización de cursos en Irlanda, Reino Unido, Francia y Alemania, durante el verano, dirigidas a alumnado de 3° y 4º de la Educación Secundaria Obligatoria y de 1er y 2º cursos de Bachillerato matriculado en centros sostenidos con fondos públicos de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Plazo de presentación: Del 16 de noviembre al 17 de diciembre

Lore Txakartegi Alvarez VII. Nanoipuin lehiaketan saritua

Gure ikasle den LORE TXAKARTEGI ALVAREZek eskuratu du aurten VII. NANOIPUIN LEHIAKETAko 3. Saria.

Hona hemen sarituak:

1. SARIA:(400,00 €) – Josu Garate Suinaga

Etorri zain zen, urduri. Banator! entzun genuen. Joana zen. Eta hantxe, iraganari begira gelditu ginen denok, zitekeen hari. Joanari begira.

2. SARIA (200,00 €) – Igor Mercado Azcuenaga

Poetak lokartzean, hitzek orrietatik ihes egin zuten, leihotik salto, airean zintzilikatu. Jendea, ohiko legez, aterkien pean babestu zen.

3. SARIA (100,00 €) – Lore Txakartegi Alvarez

Portuko arrantzaleei ikusminez begira, jostuna gogotsu zebilen sarea josten. Alabaina, itsas haizeak eraman zuen ia bukatua zeukan amarauna.

Txoko Morea-ko ikasleak indarkeria matxistaren aurka

Ondarroa BHIko  Txoko Moreako ikasleak,  Euskal Herrian gertatzen diren erailketa matxisten aurrean, erantzuna emateko konpromisoa hartu dute. Konpromiso horri jarraituz , ostegunean klaseak hasi aurretik, goizeko 07:45etatik 08:00ak arte institutuko sarreran bildu ziren Iruñako azken erailketa salatzeko.

Ondarruko Zubiak aztertzen

2018ko Urriaren 18,23 eta 24an, DBH1-ko ikasleak Ondarruko zubiak aztertzen aritu dira. Suspentsio zubiak, arkudunak  eta triangelu egitura duten zubiak ikusteko aukera izan dute.

Informazio eta argazki gehiago hurrengo estekan:

Forever Toys Erakusketara Irteera

Haur hezkuntza 2.mailakoek , urriaren 19an Donostian izan ziren, Forever Toys erakusketa ikusi eta ondoren Tabakalerara joan ziren, bertan 0-6 haurren espazioak ezagutu eta azalpenak jasotzeko aukera izan zuten.

Hauspoako indartze saioak eta tailerrak

Hauspoako indartze saioak eta tailerrak urriaren 15-ean abian jarri ziren Ondarroa BHI-n. Proiektu honek ikasle bakoitzaren berariazko formazioa bultzatuko du. Institutuko Facebookeko orrialdean daude argazkiak ikusgai:  WWW.FACEBOOK.COM/PROFILE.PHP

Guraso Bilerak

Datorren asteazkenean, irailak 26an, gurasoen bilera izango da tutoreekin, 2018-2019 ikasturteko aurkezpena egiteko.

Ordua eta tokia:

DBH 1: 16:45an 134 gelan

DBH 2: 17:30an 134 gelan

DBH 3: 18:00an 134 gelan

DBH 4: 18:30an 134 gelan

Batx 1A : 18:30tan 365 gelan

Batx 1B : 18:30tan 366 gelan

Batx 2A: 18:30tan 363 gelan

Batx 2B:  18:30tan 364 gelan

Bekak 2018-2019

Unibertsitatez kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia zabaldu da.

Eskatzeko epea: Irailaren 17tik urriaren 19ra

2018-2019 ikasturterako liburuen zerrenda

Irakasleentzako 2018-19 ikasturte hasierako informazioa

Irailaren 3an, astelehena

- 9:30-10:30: Mintegiburuen bilera, 116 gelan
- 10:30-11:30: Irakasle berrien bilera, 116 gelan
- 11:30-12:30: Mintegi bilerak, mintegietan

Ikasleentzako 2018-19 ikasturte hasierako informazioa

Irailaren 4an, asteartea

11:00etan   1.DBHko ikasleek liburuak jaso behar dituzte Haur Hezkuntzako tailerrean. Ikastetxeko sarreran irakasle bat zain egongo da (41€ ekarri behar dute)

11:00etan   2.DBHko ikasleek liburuak jaso behar dituzte 134 gelan (45€ ekarri behar dute)

Irailaren 7an, ostirala

10:00etan  DBH-ko ikasleen aurkezpenak tutorearen eskutik.

11:00etan  Batxilergo eta Lanbide Heziketako aurkezpenak tutorearen eskutik.

Ikastetxeko sarreran egongo dira zerrendak eta joan beharreko gelaren kokapena.

Gotzon San Miguel, gure Gorputz Hezkuntzako irakaslea, ACT ligako debutari zaharrena. ZORIONAK.

Gotzon San Miguel, Gorputz Hezkuntzako irakaslea, ACT ligan debutatu duen arraulari zaharrena izan da gaur 53 urterekin.

EDERRA SASOI, ZOIXONAK!!!

4.DBHkoen ikasturte bukaerako jaialdia

2018ko Ekaianaren 15ean, 4. DBH-ko ikasleen kurtso bukaerako jaialdia eta agurra izan genuen. "Zaldupetik 35 pertsona etorri ziren, 11 edo 12 urte zituztela. Uda ostean ikasgelak ez dira berdinak izango. Hurrengo ikastaroa ondo hastea eta etapa berri hau eskutik helduta hastea, eta batez ere, kanpora ikastera doazenei zortea opa diegu" (Bakarnerekin prestatutako hitzak).

Momentu hunkigarriak bizi genituen: Ekairen omenezko hitzak eta minutu bateko isilunea.

Ekitaldi xumea izan arren, zuzendari eta tutoreen eskutik jaso zituzten detaileekin eta Bakarneren laguntzaz prestatutako hitzaldiekin, gure ikasle batzuk ezin izan zituzten beraien emozioak ekidin.

Ikasleek egindako paella (Iker Paredes, Alex Letamendia eta Eneko Horrillo) ezinhobea egon zen eta Alicia Satuek prestatutako janari greko-erromatarrak ikusmin handia piztu zuen.

Aurretik egon ziren jokoak Gotzon San Miguel-ek  bikain antolatu zituen. Eta "I Markus Invictus" lasterketan, Markos Untzetabarrenetxea irakasleak sasoi sasoian dagoela erakutsi zigun. "

Bideoa:

Argazki eta bideo ugari hurrengo estekan ikus ditzakezue:

4DBHkoen jaialdia

DBH1,2 eta 3.ko ikasturte bukaerako irteerak

Ikasturte bukaera ospatzeko gure ikasleak Gamarran eta Mendexan izan dira.

Argazkiak ikusteko klikatu hemen:

Gamarra

Mendexa