DBH 3-ko ikasleak, Arantzazu ingurua bisitatu zuten

2016-06-26

Aurreko ostiralean, Ekainak 9an, DBH 3-ko ikasleak, Arantzazu ingurua bisitatu zuten, modelatu karstikoa ezagutzeko asmoz. Lurrazpiko urek, modelatutako paisaia ikusteko 3 km-tako ibilbidea egin ondoren, Gesaltza kobazulora sartu ginen bertako formazioak ezagutzeko.

Irteera interesagarri eta oso polita izan zen.

Argazki guztiak

DBH 3A taldekoek, bideo erreportai bat egin dute Ondarruko Itsas biodibertsitatea aztertzeko.

Maiatzaren 22, Biodibertsitatearen Nazioarteko eguna izanik, Aztertu programak (Azterkosta eta Ibaialde ekintzak burutzen dituztenak) Ekinaren astea antolatu zuen Maiatzaren 22tik 28-ra. Aste horretan zehar, ingurumenaren aldeko ekintzak burutu behar ziren eta DBH 3A taldekoek, bideo erreportai bat egin zuten Ondarruko Itsas biodibertsitatea aztertzeko.

Hemen horren emaitza

Atzerrian hizkuntzako ikastaroak egiteko plazak - 2017ko uda