Batxilergoko ikasleek, Deba-Zumaia arteko flyscha bisitatu dute

2016-11-25

1 Batxilergoko Bio-Geoko ikasleek eta 2. mailako Lur eta Ingurumen Zientzietako ikasleek, Deba-Zumaia arteko altxor geologikoa bisitatzeko eta Euskal Herriko historia geologiko lantzeko aukera izan zuten.

Hemen argazki gehiago

Latin eta Kultura Klasikako ikasleek Oiasso Museoa bisitatu dute

2016-11-21

Hemen  argazki gehiago eta baita ere ikasleek eginiko artikulua irteerari buruz

Haur Hezkuntza Goi mailako Heziketa Zikloko ikasleek HIK HASIko topaketan parte hartu dute

2016-11-22

Arreta Goiztiarra: BILBO (Hik hasiko topaketak) Irakasleak: Alvaro BEÑARAN, Anna LUNA eta Xabier TAPIA Aurten, 0-6 urte bitarteko haurrekin lanean ari direnentzako bereziki, ARRETA GOIZTIARRA gaia aukeratu dugu. Une honetan, garrantzia handia hartzen ari denez, hainbat ikuspegitik landu nahi da gaia. Bestalde, Katalunian garatuagoa dutenez, hango esperientzia ere ezagutuko dugu. Edukiak Arreta Goiztiarra: argi-ilunak. *XABIER TAPIA, psikologo klinikoa. Atención temprana y red: una visión desde el trabajo comunitario en la escuela. *ANNA LUNA, Kataluniako psikomotrizista eta prebentzioan aditua (gaztelaniaz). Arreta goiztiarra eta eskola: benetazko arreta izateko kontuan hartu ditzakegun gauza batzuk. *ALVARO BEÑARAN, pedagogia terapeutikoan lizentziatua eta Bergarako Psikomotrizitate Eskolako irakaslea.

Atzerrian hizkuntzako ikastaroak egiteko plazak - 2017ko uda