Gabonetako jaialdia 2016-17

Ikusi argazkiak eta abesbatzen emanaldi osoa

OIHANA GOIKOETXEA: ERREFUXIATUEN INGURUAN.

DBH3 eta 4ko ikasleok Oihanaren hitzak entzuteko aukera izan genuen.
Oihana hainbat alditan egon da errefuxiatuekin Grezian. Ikasleei asko gustatu zitzaigun hitzaldia, ez bakarrik gaiagatik, baizik eta Oihanaren azalpenengatik, honek oso ondo azaldu zigun nola sentitzen ziren errefuxiatuak. Ikasleontzat momentu hunkigarriena Oihanak umeen marrazkiak erakutsi zizkigunean izan zen. Izan ere, marrazkiek oso ondo azaltzen zuten umeek bizi izandako sufrimendua. Ikasleoi asko gustatu zitzaigun hitzaldi hau, ez genekien gauza asko ikasi genuelako eta gatazkaren zenbait alderdi ezberdin oso hurretik ikusi ahal izan dugulako. Oihanari eskerrik asko etortzearren, eta espero dugu beste baten ere gurekin izatea.

Argazki gehiago

Batxilergoko ikasleek, Deba-Zumaia arteko flyscha bisitatu dute

2016-11-25

1 Batxilergoko Bio-Geoko ikasleek eta 2. mailako Lur eta Ingurumen Zientzietako ikasleek, Deba-Zumaia arteko altxor geologikoa bisitatzeko eta Euskal Herriko historia geologiko lantzeko aukera izan zuten.

Hemen argazki gehiago

Atzerrian hizkuntzako ikastaroak egiteko plazak - 2017ko uda