Institutuko 50.urteurrenaren argazki bilduma

Saioa Lara gure ikasle ohiak Goya sari bat irabazi du

Saioa Lara Bilbao, 1992-1996 bitartean institutuko ikasle izandakoak, JANTZIEN DISEINUrik onenaren Goya saria eskuratu du.

ZORIONAK SAIOA!!!

IKusi bideoa hemen.

Konfiantzaren pedagogia

Urtarrilak 18an, Oier Lertxundiren eskutik, gure ikasleak konfidantza pedagogiaren

oinarriak ezagutzeko aukera izan zuten.
Pedagogia honen arabera, oinarri oinarrian pertsonaren ikuspegi jakin bat dago, eta
ikuspegi horretatik eraiki behar da gure pedagogia. Pertsona oso izaten eta zoriontsu
izaten laguntzea helburu duen pedagogĂ­a.
Pertsona bakoitza bakarra da, errepikaezina. Gutariko bakoitzak gaitasun jakin batzuk
ditugu, behar batzuk, zailtasun batzuk, proiektu eta amets batzuk. Elementu horien
arteko konbinazioa bakarra da persona bakoitzarengan.
Konfidantzaren pedagogiak pertsona horrek nola funtzionatzen duen ulertzen
laguntzen dio hezitzaileari. Zergatik eta zertarako jokatzen duen modu jakin batean.
Zein diren haren oinarrizko beharrak eta horiei nola erantzun modu egokian. Zertan
eta nola lagundu persona oso moduan garatzen.

Aurreko astelehenean (urtarrilak 22) Aitziber Esnaola eta Larraitz Mendizabalen eskutik Pedagogia Sistemaren inguruan hitzaldia izan genuen. Hemen Pedagogia Sistemikoaren oinarrizko kontzeptuak ezagutu geituen eta begirada sistemikoak ikasgelan bertan zer nolako aukerak eskaintzen dizkigun hausnartzeko aukera izan genuen. Pedagogia Sistemikoaren helburu nagusia begirada aldatzea da, eta aldi berean, norberaren eta albokoaren errealitatea bere osotasunean ulertzea.

Sistemetan bizi gara eta sistema ezberdinetan nola kokatzen garen familian ikasten dugu. Familia da sistemetan lehena, eta garrantzitsuena, haurrak eta ikasleak familia motxilan barne dutela etortzen dira eskolara edota haurreskolara.

Familia eta eskola komunitatearen arteko elkarlana izan genuen abiapuntua eta oinarria izan zen. Beraz, familiatik eskolarako, eta eskolatik familiarako ibilbidean hezitzaileak zein begirada  eta kokapen izan beharko lukeen hausnartzeko baliatu ginen saioan.

Gabonetako zorion agurra

Elurra badator