50 urteurreneko albuma ikusi edo deskargatzeko

50.urteurreneko bazkariko argazkiak

2.Batxilergoko ikasleak Zubietako Inauterietan

2016-02-04

2. Batxilergoko ikasleak, Zubietan, Karnabalak bizitzen. Han ikusi genituen joaldiak edo zanpantzarrak, eta herrikoek, mozorroturik,  sagarrak eta ogi bustia jendeari botatzen. Eta gu, bitartean, gozatzen. Egun interesgarria, benetan.

Irudi guztiak

Haur Hezkuntza zikloko 1.mailako ikasleak, Zaldupeko Eskola Publikoan

Haur Hezkuntza 1.mailako ikasleek, Zaldupeko 2urteko haurren gelak bisitatu dituzte eta egunerokoaz jabetzeko aukera izan dute.

4DBHko ikasleak ETBn-Gutagutarrak programan

2016-01-29

4.DBHko ikasleak Euskal Telebistan parte hartuko dute Gutagutarrak programan Jai School atalean. Otsailaren 4 eta 8an agertuko dira telebistan.

BTEK Bizi Teknologia Zentroa bisitatu dute Institutuko DBHko ikasleek.

2015-12-11

BTEKen misioa da gazteen artean zientzia eta teknologia hedatzea, bokazio zientifiko-teknologikoak suspertzeko eta, aldi berean, zientzia eta teknologiaren kultura gizartean zabaltzeko.

Zientziak irakatsi eta ikasteko prozesuaren giltzarrietako bat da jarduera esperimentala. Hau dela eta BTEKek aukera eskaintzen du zenbait tailer egiteko, bisitaren osagarri:

Bideo, jolas eta Lego Mindstorm robot bat programatuz, NXT software bisualaren bidez, robotikako oinarriak aztertzen ditugu, modu praktiko baten: sarrerak (sentsoreak), irterrak eta informazioaren prozesua.

Irudi guztiak

Atzerrian hizkuntzako ikastaroak egiteko plazak - 2017ko uda