INSTITUTUKO IKASLEAK ERE, LEIHOTIK PARTIKULAK IKUSI NAHIAN

Urriaren 31n, arratsaldeko 18:30etan Pilar Hernández Gamazo fisikariak hitzaldia eskaini zuen

Ondarruko Beikozinin Zientziaren Giltzak Elkarteak antolatutako konferentzia zikloaren baitan.
Pedro Miguel Etxenike izan zelarik gonbidatuaren aurkezlea DIPCren kolaborazioa jaso zuen
ekitaldi honetan.
Hitzaldia: “CERN, una ventana al Universo invisible”, izan zen eta bertan materiaren
azterketak izan duen eboluzio historikoa aipatu zuen Pilar Hernández hizlariak, antzinako
eredu sinpleetatik gaur egungo partikulen eredu estandarra arte.
Gijonen jaioa, Pilar Hernández Gamazo Fisikan lizentziatu zen Madrilgo Unibertsitate
Autonomoan 1990. urtean, eta bertan eskuratu zuen bere doktoretza 1993an. Harvard Society
of Fellows elkarteko Junior Fellow kide izan zen 1993tik 1996ra, eta ondoren Genevako CERN
laborategi ezagunean teoriako dibisioan aritu zen lanean, Fellow bezala hasieran eta gero
bertako langile. 2008 urtez geroztik Universitat de Valènciako fisika teorikako katedraduna da,
eta egun Instituto de Física Corpuscularrean, Consejo Superior de Investigaciones Científicas
(CSIC) eta Universitat de Valénciaren (UV) zentro mistoan garatzen du bere ikerketa lana.

1.Batxilergoko teknologiako ikasleak GAIKER ikerkuntza zentrua bisitatzen egon dira.

2017ko Urriaren 27ean, Industria Teknologiako lehenengo batxilerreko ikasleek, GAIKER ikerkuntza zentrua bisitatzeko aukera izan zuten.  Bioteknologian, birziklapenean eta plastiko eta konpositean adituak dira. Gure ikasleek, puntako ikerkuntza zentro baten egiten den lanaren berri eduki zuten...

Atzerrian ikastaroak egiteko plazetarako deialdia

Plazas para la realización de cursos de inglés, francés y alemán en el extranjero para alumnos y alumnas de 3º y 4º cursos de ESO y de 1er y 2º cursos de Bachillerato matriculados en centros sostenidos con fondos públicos de la Comunidad Autónoma del País Vasco (2017-2018).

www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/-/ayuda_subvencion/2017/hizkuntza-atzerri/

Hezkidetza proiektuaren aurkezpen ekitaldia

Azken urteotan Udalak hezkidetza egitasmoa abiatu du herriko ikastetxe guztietan. Hau dela eta proiektua plazaratu nahian aurkezpen ekitaldi bat antolatu du ikasle, irakasle eta gurasoentzako. Bertan  bideo bat ikusteko aukera ere izango dugu  institutuko ikasle eta irakasle batzuk ere agertuko direlarik.

Edozeinek izango du aukera ekitaldian parte hartzeko, beraz animatu zaitezte eta etorri !!!

Urriaren 27an 18:00etan Etxelilan

Industria Teknologia II- 4.DBH Bizi Teknologia (BTEK)

2017ko Urriaren 19ean, Industria Teknologiako bigarren batxilerreko eta 4. DBH-ko teknologiako ikasleek, BTEK, Teknologiaren interpretazio zentroa bisitatzeko aukera izan zuten. Hurrengo gaietako azalpenak jaso zituzten: berrikuntza, internet eta mundu digitala eta etxebizitzetako instalazioei buruzkoak. Robotikako tailer batean praktika batzuk ere gauzatu zituzten.

On October 19 2017, students from Industry Technology II and 4 course of secondary, had the oportunity to visit BTEK, the interpretation centre of technology. They attend different conferences about: innovation, internet and the digital world and household utilities. Besides, they coud take part at the robotics workshop.

Atzerrian hizkuntzako ikastaroak egiteko plazak - 2017ko uda