Industria Teknologiako batxilerreko ikasleak teilatuan egon dira eguzki panelak aztertzen

2017ko Urriaren 5ean, Industria Teknologiako lehenengo batxilerreko ikasleek, Institutuko teilatuan  eguzki panel fotoboltaikoak ikusi eta aztertu ahal izan zituzten. Energiarekin erlazionatutako lehenengo untitatea eman ondoren, plaka hauen zenbait ezaugarri ikusteko aukera izan zuten.

On October 5 2017, students from Industry Technology I, had the oportunity to analyse the solar panels from the roof. After studying the lesson related to energy, they could see some features of these panels.

DBH 3-ko ikasleak, Arantzazu ingurua bisitatu zuten

2016-06-26

Aurreko ostiralean, Ekainak 9an, DBH 3-ko ikasleak, Arantzazu ingurua bisitatu zuten, modelatu karstikoa ezagutzeko asmoz. Lurrazpiko urek, modelatutako paisaia ikusteko 3 km-tako ibilbidea egin ondoren, Gesaltza kobazulora sartu ginen bertako formazioak ezagutzeko.

Irteera interesagarri eta oso polita izan zen.

Argazki guztiak

Atzerrian hizkuntzako ikastaroak egiteko plazak - 2017ko uda