50 urteurreneko albuma ikusi edo deskargatzeko

Lore Txakartegi Alvarez VII. Nanoipuin lehiaketan saritua

Gure ikasle den LORE TXAKARTEGI ALVAREZek eskuratu du aurten VII. NANOIPUIN LEHIAKETAko 3. Saria.

Hona hemen sarituak:

1. SARIA:(400,00 €) – Josu Garate Suinaga

Etorri zain zen, urduri. Banator! entzun genuen. Joana zen. Eta hantxe, iraganari begira gelditu ginen denok, zitekeen hari. Joanari begira.

2. SARIA (200,00 €) – Igor Mercado Azcuenaga

Poetak lokartzean, hitzek orrietatik ihes egin zuten, leihotik salto, airean zintzilikatu. Jendea, ohiko legez, aterkien pean babestu zen.

3. SARIA (100,00 €) – Lore Txakartegi Alvarez

Portuko arrantzaleei ikusminez begira, jostuna gogotsu zebilen sarea josten. Alabaina, itsas haizeak eraman zuen ia bukatua zeukan amarauna.

Txoko Morea-ko ikasleak indarkeria matxistaren aurka

Ondarroa BHIko  Txoko Moreako ikasleak,  Euskal Herrian gertatzen diren erailketa matxisten aurrean, erantzuna emateko konpromisoa hartu dute. Konpromiso horri jarraituz , ostegunean klaseak hasi aurretik, goizeko 07:45etatik 08:00ak arte institutuko sarreran bildu ziren Iruñako azken erailketa salatzeko.

Ondarruko Zubiak aztertzen

2018ko Urriaren 18,23 eta 24an, DBH1-ko ikasleak Ondarruko zubiak aztertzen aritu dira. Suspentsio zubiak, arkudunak  eta triangelu egitura duten zubiak ikusteko aukera izan dute.

Informazio eta argazki gehiago hurrengo estekan:

Forever Toys Erakusketara Irteera

Haur hezkuntza 2.mailakoek , urriaren 19an Donostian izan ziren, Forever Toys erakusketa ikusi eta ondoren Tabakalerara joan ziren, bertan 0-6 haurren espazioak ezagutu eta azalpenak jasotzeko aukera izan zuten.

Hauspoako indartze saioak eta tailerrak

Hauspoako indartze saioak eta tailerrak urriaren 15-ean abian jarri ziren Ondarroa BHI-n. Proiektu honek ikasle bakoitzaren berariazko formazioa bultzatuko du. Institutuko Facebookeko orrialdean daude argazkiak ikusgai:  WWW.FACEBOOK.COM/PROFILE.PHP

Guraso Bilerak

Datorren asteazkenean, irailak 26an, gurasoen bilera izango da tutoreekin, 2018-2019 ikasturteko aurkezpena egiteko.

Ordua eta tokia:

DBH 1: 16:45an 134 gelan

DBH 2: 17:30an 134 gelan

DBH 3: 18:00an 134 gelan

DBH 4: 18:30an 134 gelan

Batx 1A : 18:30tan 365 gelan

Batx 1B : 18:30tan 366 gelan

Batx 2A: 18:30tan 363 gelan

Batx 2B:  18:30tan 364 gelan

Bekak 2018-2019

Unibertsitatez kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia zabaldu da.

Eskatzeko epea: Irailaren 17tik urriaren 19ra

2018-2019 ikasturterako liburuen zerrenda

Second Robotics Competition

2018ko Ekainaren 12an Second Robotics Competition ospatu genuen Institutuko gimnasioan. Amaia David, teknologiako irakasleak era bikain batean antolatutako leihaketa honetan, irabazleak Paula Artetxe eta Amaia Zubikarai izan ziren. Aitzol Etxebarria, Iraia Beristain eta Oihana Alberdi bigarren gelditu ziren eta Ane Sainz, Irati Elordi eta Iliyana Nikolova, berriz hirugarren sailkatu ziren.

Enaitz Piñeirok, bere robot ezberdinekin, daukan aparteko trebetasuna ikusteko aukera izan genuen eta bukatzeko DBH4-ko Beñat Eizagirre eta Haitz Gisasolak roboten laguntzaz baliatuz, sodioa eta ura erreakzionatzen jarri zuten, bideoan ikus daitekeen emaitzarekin.
Ekintza batetik bestera, dantza ugari izan genituen. Eskerrik asko Julen, Laiene, Itxaso, Aitana, Aiora eta Aritzeri, SM kantua maisuki dantzatzearren eta baita, Ainhoa, Saioa eta Laiari funnky-ko bi kantu ezinhobeto dantzatzearren.
Zorionak ikasle guztiei robotikarekin erakutsi duten prestutazunagaitik.

Dantzen bideoak hurrengo estekan ikus ditzakezue:

DBH1 Zaldupen tangramarekin

2018ko Ekainaren 5ean, DBH1-ko ikasleak Zaldupeko Haur Hezkuntza 5-era joan ziren, beraiek eraikitako tangram jolasa oparitzera.  Gure ikasleek, haurrei ingelesez eman zizkieten azalpenak. Oso ondo konpondu ziren nagusiak txikiekin eta hurrengo ikasturteetan, esperientzia hau errepikatzeko gogoarekin gelditu gara.

Informazio eta argazki gehiago teknologiako hurrengo estekan:

2.DBHkoak Morgan izan dira "Zinema proiektuan"

Ekainaren 4tik 6ra DBH 2.mailakoak Morgara joan dira ZINEMA PROEKTUA n parte hartzeko.Bertan bi pelikula grabatu dituzte.

Argazkiak ikusteko klikatu hemen.

Pello Añorga idazle eta ipuin kontalaria izan da gurekin

Pello Añorga idazle eta ipuin kontalaria izan genuen gurean. Berarekin ipuinen kontatzea, antzeztea eta istorioen transmisioaz aritu ginen.Handik jasotakoarekin eta kurtsoan zehar ikasi dugunarekin, kurtso bukaeran Ondarruko hiru ikastetxeetan izan ginen txotxongilo emanalditxoak egiten.

Maiatzak 30 eta 31an, DBH 1,2 eta 3 koek, Agenda 21ek Eathink -en eskutik, antolaturiko tailer batean parte hartu dute.

Gazteen artean elikadurari loturiko kontsumo arduratsua sustatzea du helburu tailer honek. Horretarako, elikagaien produkzioak eta banaketak sortzen dituzten eragin eta ondorio nabarmenenak irudikatzen dira, gaur egungo elikadura ereduari loturiko hainbat kontzeptu landuz. Jolas kooperatibo bidez lan egin dute ikasleek.

Atzerrian hizkuntzako ikastaroak egiteko plazak - 2017ko uda