50 urteurreneko albuma ikusi edo deskargatzeko

Guraso Bilerak

Datorren asteazkenean, irailak 26an, gurasoen bilera izango da tutoreekin, 2018-2019 ikasturteko aurkezpena egiteko.

Ordua eta tokia:

DBH 1: 16:45an 134 gelan

DBH 2: 17:30an 134 gelan

DBH 3: 18:00an 134 gelan

DBH 4: 18:30an 134 gelan

Batx 1A : 18:30tan 365 gelan

Batx 1B : 18:30tan 366 gelan

Batx 2A: 18:30tan 363 gelan

Batx 2B:  18:30tan 364 gelan

Bekak 2018-2019

Unibertsitatez kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia zabaldu da.

Eskatzeko epea: Irailaren 17tik urriaren 19ra

2018-2019 ikasturterako liburuen zerrenda

Gure ikasleak Ondarroako Arraun Elkartekoekin arraunean ibili dira.

Institutuko ikasleok Ondarruko Arraun Elkartearen bitartez Arraun saioak izan ditugu. Pateretan ibili gara saio eta esperientzia bikaina izanik.

Frantseseko ikasleak Donibane Lohizunen

Maiatzaren 29an, asteartea, frantseseko lehenengo eta bigarren mailako ikasleak Saint Jean de Luzera irteera izan zuten. Bertan, herria ezagutu, frantsesa praktikatu eta beste herrialde batekin kontaktua izateko aukera izan zuten ikasleek. Esperientzia oso aberasgarria.

DBH1st students went to Donostia to visit Tabakalera and surfing

“On the 24th of March we went to Donostia. In the morning we went to Tabakalera and we did five different activities. We liked some activities more than others. In the afternoon we went to the beach and we surfed. It was very nice and funny because it was a new experience and we enjoyed it a lot.”  Ane, Iara and Ekain 1st DBH students.

If you want to see the photos and videos click here.

MAIATZAK 17 ANIZTASUNAZ BUSTI

Maiatzak 17, LGTBIQ Fobiaren aurkako eguna da.Hori dela eta ANIZTASUNAren aldeko aldarria egiteko ekimen komunitarioan DBHko ikasle eta irakasleok parte hartu dugu beste herriko ikastetxeekin batera.

ANIZTASUNA HERRIAREN ALTXORRA

Lip-duba:

Iñigo Lariz, Gorputz Heziketako irakaslea

Urtero irakasle arduratsu, ekintzaile eta lanerako prest daudenak izateko zortea dugu Ondarroa BHI-n. Horietako bat Iñigo Lariz Azkue, gure gorputz hezkuntzako elgoibartarra da.
Skimo, txirrindularitza, btt eta mendi lasterketetan aritzen da. Eta azken honetan, Espainiko mendiko kilometro bertikaleko txapeldun bikoitza da. 2014 eta 2017 izan zen garaile.
Gorputz Hezkuntza eta Teknologiako irakasleek elkarrekin Climbing Orangutan leihaketa antolatzen jardun zuten eta esperientzia paregabea izan zen.

Nolako da Iñigo Lariz-en egunerokoan? Zaila da lana eta entrenamentuak konpaginatzea?

Berarekin izan dugun solasaldia irakurtzeko klikatu hemen.

Iñigo Lariz-en bideoa 2014 Espainiako Txapelketa irabazten.

Atzerrian hizkuntzako ikastaroak egiteko plazak - 2017ko uda