2019-2020 ikasturterako liburuen zerrenda

Frantseseko ikasleak Donibane Lohizunen

Maiatzaren 29an, asteartea, frantseseko lehenengo eta bigarren mailako ikasleak Saint Jean de Luzera irteera izan zuten. Bertan, herria ezagutu, frantsesa praktikatu eta beste herrialde batekin kontaktua izateko aukera izan zuten ikasleek. Esperientzia oso aberasgarria.

DBH1st students went to Donostia to visit Tabakalera and surfing

“On the 24th of March we went to Donostia. In the morning we went to Tabakalera and we did five different activities. We liked some activities more than others. In the afternoon we went to the beach and we surfed. It was very nice and funny because it was a new experience and we enjoyed it a lot.”  Ane, Iara and Ekain 1st DBH students.

If you want to see the photos and videos click here.

MAIATZAK 17 ANIZTASUNAZ BUSTI

Maiatzak 17, LGTBIQ Fobiaren aurkako eguna da.Hori dela eta ANIZTASUNAren aldeko aldarria egiteko ekimen komunitarioan DBHko ikasle eta irakasleok parte hartu dugu beste herriko ikastetxeekin batera.

ANIZTASUNA HERRIAREN ALTXORRA

Lip-duba:

Iñigo Lariz, Gorputz Heziketako irakaslea

Urtero irakasle arduratsu, ekintzaile eta lanerako prest daudenak izateko zortea dugu Ondarroa BHI-n. Horietako bat Iñigo Lariz Azkue, gure gorputz hezkuntzako elgoibartarra da.
Skimo, txirrindularitza, btt eta mendi lasterketetan aritzen da. Eta azken honetan, Espainiko mendiko kilometro bertikaleko txapeldun bikoitza da. 2014 eta 2017 izan zen garaile.
Gorputz Hezkuntza eta Teknologiako irakasleek elkarrekin Climbing Orangutan leihaketa antolatzen jardun zuten eta esperientzia paregabea izan zen.

Nolako da Iñigo Lariz-en egunerokoan? Zaila da lana eta entrenamentuak konpaginatzea?

Berarekin izan dugun solasaldia irakurtzeko klikatu hemen.

Iñigo Lariz-en bideoa 2014 Espainiako Txapelketa irabazten.

2.Batxilergokoen agurra

2.Batxilergoko ikasleek amaitu dute institutuko ibilbidea. Hau ospatzeko barikuan ekitaldi bat izan genuen: musika entzun eta argazki batzuk ikusi, opariak banatu, lorategian larrosak landatu eta bukatzeko bazkaritxo bat. Oso polita izan zen. Ikasle bikainak izan dira.

ZOIXONAK DANOI ETA ONDO IBILI HAMENDIK AURREA!

Klikatu argazkiaren gainean albuma ikusteko.