50 urteurreneko albuma ikusi edo deskargatzeko

Hizkuntza-ikastaroak atzerrian - 2019ko uda

Hizkuntza-ikastaroak atzerrian - 2019ko uda

Irlandan, Erresuma Batuan, Frantzian eta Alemanian, egonaldi eta ikastaroak egiteko eskaintza, udan. Plaza horiek deitzen dira, EAEko funts publikoz sostengatzen diren ikastetxetan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 3. eta 4. maila eta Batxilergoko 1. eta 2. maila ikasten duten ikasleentzat

Eskaerak aurkezteko epea: Azaroaren 16tik abenduaren 17ra

Cursos de idiomas en el extranjero - Verano 2019

Oferta de plazas para la estancia y realización de cursos en Irlanda, Reino Unido, Francia y Alemania, durante el verano, dirigidas a alumnado de 3° y 4º de la Educación Secundaria Obligatoria y de 1er y 2º cursos de Bachillerato matriculado en centros sostenidos con fondos públicos de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Plazo de presentación: Del 16 de noviembre al 17 de diciembre

Lore Txakartegi Alvarez VII. Nanoipuin lehiaketan saritua

Gure ikasle den LORE TXAKARTEGI ALVAREZek eskuratu du aurten VII. NANOIPUIN LEHIAKETAko 3. Saria.

Hona hemen sarituak:

1. SARIA:(400,00 €) – Josu Garate Suinaga

Etorri zain zen, urduri. Banator! entzun genuen. Joana zen. Eta hantxe, iraganari begira gelditu ginen denok, zitekeen hari. Joanari begira.

2. SARIA (200,00 €) – Igor Mercado Azcuenaga

Poetak lokartzean, hitzek orrietatik ihes egin zuten, leihotik salto, airean zintzilikatu. Jendea, ohiko legez, aterkien pean babestu zen.

3. SARIA (100,00 €) – Lore Txakartegi Alvarez

Portuko arrantzaleei ikusminez begira, jostuna gogotsu zebilen sarea josten. Alabaina, itsas haizeak eraman zuen ia bukatua zeukan amarauna.

Txoko Morea-ko ikasleak indarkeria matxistaren aurka

Ondarroa BHIko  Txoko Moreako ikasleak,  Euskal Herrian gertatzen diren erailketa matxisten aurrean, erantzuna emateko konpromisoa hartu dute. Konpromiso horri jarraituz , ostegunean klaseak hasi aurretik, goizeko 07:45etatik 08:00ak arte institutuko sarreran bildu ziren Iruñako azken erailketa salatzeko.

Ondarruko Zubiak aztertzen

2018ko Urriaren 18,23 eta 24an, DBH1-ko ikasleak Ondarruko zubiak aztertzen aritu dira. Suspentsio zubiak, arkudunak  eta triangelu egitura duten zubiak ikusteko aukera izan dute.

Informazio eta argazki gehiago hurrengo estekan:

Forever Toys Erakusketara Irteera

Haur hezkuntza 2.mailakoek , urriaren 19an Donostian izan ziren, Forever Toys erakusketa ikusi eta ondoren Tabakalerara joan ziren, bertan 0-6 haurren espazioak ezagutu eta azalpenak jasotzeko aukera izan zuten.

Hauspoako indartze saioak eta tailerrak

Hauspoako indartze saioak eta tailerrak urriaren 15-ean abian jarri ziren Ondarroa BHI-n. Proiektu honek ikasle bakoitzaren berariazko formazioa bultzatuko du. Institutuko Facebookeko orrialdean daude argazkiak ikusgai:  WWW.FACEBOOK.COM/PROFILE.PHP

Guraso Bilerak

Datorren asteazkenean, irailak 26an, gurasoen bilera izango da tutoreekin, 2018-2019 ikasturteko aurkezpena egiteko.

Ordua eta tokia:

DBH 1: 16:45an 134 gelan

DBH 2: 17:30an 134 gelan

DBH 3: 18:00an 134 gelan

DBH 4: 18:30an 134 gelan

Batx 1A : 18:30tan 365 gelan

Batx 1B : 18:30tan 366 gelan

Batx 2A: 18:30tan 363 gelan

Batx 2B:  18:30tan 364 gelan

Bekak 2018-2019

Unibertsitatez kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia zabaldu da.

Eskatzeko epea: Irailaren 17tik urriaren 19ra

2018-2019 ikasturterako liburuen zerrenda

2.Batxilergokoen agurra

2.Batxilergoko ikasleek amaitu dute institutuko ibilbidea. Hau ospatzeko barikuan ekitaldi bat izan genuen: musika entzun eta argazki batzuk ikusi, opariak banatu, lorategian larrosak landatu eta bukatzeko bazkaritxo bat. Oso polita izan zen. Ikasle bikainak izan dira.

ZOIXONAK DANOI ETA ONDO IBILI HAMENDIK AURREA!

Klikatu argazkiaren gainean albuma ikusteko.

Anatomiako ikasleak bideokonferentzia Ximena Lopez endokrinologarekin

Astelehen eguerdian, Batxilergoko 1.mailako Anatomia irakasgaiko ikasleak, gazte transexualekin lanean aritzen den Southwestern and Children's Medical Center-eko Ximena Lopez Dallaseko endokrinologarekin jarri ziren harremanetan bideokonferentzia bidez. Klasean sexu aniztasuna landu ondoren, zituzten zalantzak argitzen ahalegindu zen medikua. Esperientzia polita izan zen.

4.DBH-ko ikasleak Teknopolis saioan

ETB1-an emitizen den Teknopolis saioa, Zientzia, Teknologia eta ikerketari buruz jarduten da. Larunbat honetan (Apirilak 28)  Zientzia Azokari buruzko saioa izan zen, batez ere. Iñaki Leturia aurkezleak hurrengo elkarrizketa egin zion gure ikasle Eneko Horrillo-ri eta Zientzia Fakultatera egindako bisita ere ikusgai agertzen da:

Ondoko estekan berriz, programa guztia ikus daiteke: